نکاتی برای خرید لباس زنانه اسپرت

نکاتی برای خرید لباس زنانه اسپرت

نکاتی برای خرید لباس زنانه اسپرت

تیپ اسپرت یکی از جوان پسندترین تیپ هاست , شما میتونید , خیلی راحت یه استایل جذاب اسپرت برای خودتون بسازید . ولی یه سری اصول و ترفند داره که باید اون ها رو بدونید . مهمترین نکته ی اسپرت پوش بودن , ساده پوش بودنه باید سادگی رو در استایل خودتون رعایت کنید و هر نوع تجملاتی رو از تیپ خودتون دور کنید . حالا تو این مقاله با هم یه سری نکات رو بررسی می کنیم که به شما کمک میکنه تا با رعایت کردن اون ها حسابی خوشتیپ به نظر برسید .

تیپ اسپرت 300x167 - نکاتی برای خرید لباس زنانه اسپرت

1-چه لباس هایی برای تیپ اسپرت مناسبه

شما برای داشتن یه تیپ اسپرت انتخاب های زیادی دارید و با توجه به فصل های سال که هوا سرد باشه یا گرم و همچنین متناسب با اندامتون میتونید از پیراهن های کوتاه , کت های اسپورت , ست های مانتو و شلوار یا تی شرت و شلوار , شلوارهای جین یا کتان , دامن های کوتاه ,تاپ , ست های ورزشی , هودی و سوییشرت , کاپشن , کفش های اسپرت و کالج یا نیم بوت و غیره استفاده کنید .

اسپرت 300x167 - نکاتی برای خرید لباس زنانه اسپرت

2-راحتی لباس رو در اولویت قرار بدید

یکی از دلایل انتخاب تیپ و لباس های اسپرت برای افراد اسپرت پوش اینه که اونا راحتی رو به تجملاتی بودن یا به قولی شیک بودن , ترجیح میدن و این راحتی یکی از جذابترین بخش های تیپ اسپرته . البته این به این منظور نیست, که با این تیپ نمیشه شیک به نظر رسید , اتفاقا با رعایت یه سری نکات میشه با تیپ اسپرت هم خیلی خوش تیپ به نظر رسید . البته این نکته رو هم باید در نظر گرفت , لزوما انتخاب هر لباس راحتی با هرنوع پارچه ای و ترکیب اون ها با هم رو نمیشه اسپرت خطاب کرد .

لباس اسپورت 300x167 - نکاتی برای خرید لباس زنانه اسپرت

3- هر جنس پارچه ای برای تیپ اسپرت مناسب نیست

یکی از نکاتی که حین خرید پیراهن اسپرت یا مانتو شلوار اسپرت باید به اون توجه کرد  , جنس پارچه ی لباس هست , لباس یا پیراهن هایی با پارچه ی براق , مثل ساتن یا پارچه های پولک دوزی و نگین دار , به هیچ عنوان مناسب این تیپ نیست . استفاده از این پارچه ها نه تنها شما رو از اسپرت پوش بودن دور میکنه , بلکه باعث میشه سن شما هم بیشتر از چیزی که هست نشون داده بشه .

 

ساده 300x167 - نکاتی برای خرید لباس زنانه اسپرت

4-برای اینکه جذابتر به نظر برسید از رنگ های شاد استفاده کنید

یکی از گزینه هایی که باعث جذابیت دو چندان شما در تیپ اسپرت میشه . استفاده از رنگ های شاد و روشنه . درسته که رنگ های مشکی و سفید هیچوقت ازمد نمیرن و همشه جذاب هستن , بخصوص برای تیپ اسپرت , ولی رنگ های شاد و روشن هم رو دست کم نگیرید و از پیراهن های رنگی و شاد و حتی طرح های چهارخونه در استایلتون حتما استفاده کنید , تا متوجه بشید چقدر تیپتون جذاب و متفاوت میشه  .

رنگی 300x167 - نکاتی برای خرید لباس زنانه اسپرت

5-استفاده از اکسسوری های اسپرت

استفاده از اکسسوری ها رو دست کم نگیرید , چون میتونه , تیپ شما رو جادو کنه . فرقی نمی کنه چه تیپ اسپرتی مد نظرتون هست , شما با استفاده از یه کفش و کیف اسپرت , یه کلاه ورزشی , دستبند و ساعت اسپرت میتونید یه استایل اسپرت جذاب برای خودتون بسازید . ولی اینو یادتون باشه که از زیورآلات خیلی استفاده نکنید . جواهراتی مثل طلا و نقره مناسب تیپ اسپرت نیست , کفش های پاشنه بلند مجلسی و کیف های دستی رو برای استایل اسپرت فراموش کنید و به جای اون ها از کفش های اسنیکرز یا نیم بوت و کیف های کوله استفاده کنید .

اسپورت 300x167 - نکاتی برای خرید لباس زنانه اسپرت

 


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

×