قبل از خرید لباس راحتی به این نکات توجه کنید

قبل از خرید لباس راحتی به این نکات توجه کنید

قبل از خرید لباس راحتی به این نکات توجه کنید

شاید با خودتون فکر کنید , خرید لباس راحتی یکی از راحت ترین خرید لباس هاست و نباید برای اون وقت زیادی گذاشت و زیاد بهش اهمیت داد , ولی برعکس , اتفاقا لباس راحتی اهمیت زیادی باید برای ما داشته باشه , چون ما بیشتر اوقات رو در خونه میگذرونیم . پس لباسی که انتخاب می کنیم باید راحت باشه وهمینطور علاوه بر راحتی , ظاهری زیبا و مرتب داشته باشه .

لباس راحتی 300x220 - قبل از خرید لباس راحتی به این نکات توجه کنید

1- جنس لباس راحتی باید با کیفیت باشه

یکی از نکات مهمی که برای خرید لباس راحتی باید به اون دقت کنید , جنس پارچه لباس هست . لباس راحتی باید با پارچه ای دوخته شده باشه که بدن توش راحت باشه و دچار حساسیت نشه . ما معمولا لباس راحتی رو زیاد عوض می کنیم و طبیعتا شستشوی لباس راحتی بیشتر از بقیه لباس ها انجام میشه , بخاطر همین لباسی که انتخاب می کنید , مهمه جنسش اونقدر با کیفیت باشه که بعد از شستشو آب نره , کدر نشه و رنگ پس نده و از الیاف طبیعی باشه تا بدن دچار حساسیت نشه .

لباس راحتی 300x220 - قبل از خرید لباس راحتی به این نکات توجه کنید
2- لباس خونگی باید راحت باشه

خیلی مهمه که لباسی که انتخاب می کنید , متناسب با اندازه ی شما باشه . یعنی لباسی که انتخاب می کنید برای پوشیدن توی خونه خیلی گشاد نباشه , چون پوشیدن لباس گشاد مدت طولانی آدم رو خسته میکنه و دست و پاگیر میشه و برعکس اون لباس های تنگ و چسبون هم برای توی خونه مناسب نیست . چون باعث میشه شما نتونید راحت کارهای خونه رو انجام بدید و حس راحتی داشته باشید .

لباس خانگی 300x220 - قبل از خرید لباس راحتی به این نکات توجه کنید
3- تاثیر انتخاب درست لباس راحتی در روحیه

یه مسئله ای که خیلی از خانوم ها نسبت بهش بی تفاوت هستن , اینه که براشون مهم نیست لباسی که توی خونه میپوشن چه مدلیه , کهنه شده یا نه رنگ و روش رفته یا نه و هر لباسی که دم دستشون باشه و البته راحت رو میپوشن ولی اینکار اشتباست , اینو یادتون باشه لباس خوب پوشیدن , ارتباط مستقیم با خوب بودنه حال شما و بالابردن اعتماد به نفس شما داره . شما وقتی میخواین بیرون برید به ظاهر خودتون میرسید , خوب و شیک و آراسته لباس میپوشید و متوجه این میشید که با اینکار حالتون بهتر میشه ولی معمولا تو خونه دقیقا برعکس هستید و به پوشش توی خونه خیلی اهمیت نمیدید . ولی برای حال خوب خودتون هم که شده توی خونه از لباس های راحتی زیبا , تمیز و آراسته استفاده کنید و تاثیر اون رو توی روحیه خودتون ببینید و اینجوری متوجه میشید که حالتون هم توی خونه چقدر بهتر میشه .

راحتی 300x220 - قبل از خرید لباس راحتی به این نکات توجه کنید
4-توجه به فرم بدن برای انتخاب لباس راحتی

وقتی فرم اندام خودتون رو بشناسید , میتونید بهترین لباسارو برای خودتون تهیه کنید و حس بهتری رو هم به خودتون هدیه کنید , منظور این نیست که برای خرید لباس راحتی خودتون رو خیلی اذیت کنید و دقیقا طبق اندامتون لباس رو خریداری کنید . ولی هرچی متناسبتر با اندامتون لباس رو انتخاب کنید تو خونه هم ظاهری زیباتر خواهید داشت .

لباس بر اساس فرم بدن 300x220 - قبل از خرید لباس راحتی به این نکات توجه کنید
5-انتخاب رنگ لباس راحتی

شاید شما از اون دسته افرادی باشید که برای بیرون رفتن , پوشیدن لباس های تیره رو به لباس های روشن و رنگ های شاد ترجیح میدید , حتی توی خونه هم از لباس های تیره و یا رنگ های خنثی استفاده می کنید . ولی پیشنهاد ما به شما اینه که سعی کنید توی خونه از لباس های رنگی و شاد استفاده کنید , چون بسیار روی روحیه شما تاثیر مثبت میزاره و حس شادابی به شما میده .

رنگ لباس راحتی 300x220 - قبل از خرید لباس راحتی به این نکات توجه کنید
6-کیفیت مهمه نه قیمت

برای اینکه لباس راحتی خوبی داشته باشید , لازم نیست هزینه های خیلی زیاد بابت اون پرداخت کنید و حتما لباس های گرون و مارک دار بخرید . لزوما چیزهای گرون همیشه ظاهر خوبی برای ما نمیسازه . همین که بدونید لباسی که دارید انتخاب می کنید کیفیت و قیمت وظاهر مناسبی داره و متناسب با اندامتون هست , مهمترین قسمت خرید لباس راحتیه  . البته این رو هم باید در نظر بگیرید که لباس هایی با قیمت ارزون کیفیت مناسبی ندارن و مدت زمان طولانی نمیشه از اون ها استفاده کرد پس اگه لباس راحتی که انتخاب می کنید برای مدت طولانی قصد دارید از اون استفاده کنید , حتما لباس با کیفیتی رو با قیمت مناسب تهیه کنید .

300x220 - قبل از خرید لباس راحتی به این نکات توجه کنید
7-از ترکیب های متفاوت استفاده کنید

اگه همیشه توی خونه از تیشرت و شلوار استفاده می کنید , به جای تی شرت تاپ بپوشید یا تی شرت رو با شلوارک های خونگی بپوشید . یا اگه دامن میپوشید از شلوار یا شلوارک استفاده کنید یا حتی از پیراهن های راحتی تو خونه استفاده کنید . اگه تنوع رو توی لباس های خونگی به کار بگیرید و هردفعه یه چیز متفاوت بپوشید , علاوه بر ظاهر متفاوت و زیبایی که به شما میده حس و حال شما رو هم توی خونه به شدت تغییر میده .

لباس راحتی 300x220 - قبل از خرید لباس راحتی به این نکات توجه کنید


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

×